اجرای طرح ضیافت آیه ها در ماه مبارک رمضان 

اجرای طرح ضیافت آیه ها در ماه مبارک رمضان 

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
علی عبدی نسب گفت: اجرای طرح ضیافت آیه از جمله فعالیت های قرآنی کانون فرهنگی هنری مصباح در ماه مبارک رمضان است که با مشارکت هیئت امنای مسجد برگزار می‌شود.

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که فعالیت های قرآنی در اولویت ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان قرار دارد، گفت: اجرای طرح ضیافت آیه از جمله فعالیت های قرآنی کانون فرهنگی هنری مصباح در ماه مبارک رمضان است که با مشارکت هیئت امنای مسجد برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت افزود: این طرح با شعار خانه من قرآنی است خانه من نورانی است اجرا می شود.


وی بیان کرد: در طرح ضیافت آیه ها اگر خانواده ای برای برپایی مجلس قرآنی خانگی ساده خود نیاز به یک مفسر قرآن کریم داشت ما کمک می کنیم تا یک مبلغ آشنا به تفسیر در این مجلس حضور پیدا کند.


عبدی نسب ابراز کرد: با توجه به شرایط کرونایی این مجلس خانگی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی باید برگزار شود و اعزام مبلغ نیز بدون هزینه است.


مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت اظهار کرد: از آنجایی که با توجه به شرایط موجود امکان برگزاری دوره های تفسیر قرآن کریم به صورت حضوری در مسجد نیست بنابراین تصمیم گرفتیم تا با اجرای این طرح خانواده ها از نعمت تفسیر آیات قرآن کریم در منازل خود بهره مند شوند.


وی ادامه داد: جزء خوانی روزانه قرآن کریم و نیز بیان احکام از دیگر ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است که در بستر فضای مجازی برگزار می شوند.


عبدی نسب در خاتمه عنوان کرد: هدف ما ترویج معارف قرآن کریم در بهار دل ها است.

پایان پیام/ 586